Класне керівництво
















Анкета "Класний керівник очима учнів"
Анкета по виявленню тривожної дитини
Анкета "Ставлення до школи"
Анкета "Адаптація п'ятикласників"

Звіт класного керівника
Любченко Т.І. про результати виховної роботи в класному колективі 6-Б класу
за 2017– 2018 н. р.
Загальні дані про класний колектив.
В 6 – б  класі навчається  20 учнів: 8 хлопчиків та 12 дівчаток.   
Виховна мета класного колективу  Формувати загальнолюдські цінності, виховувати гармонійну, всебічно розвинену особистість учня.
Виховні завдання класного колективу:
  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей ;
  • підтримувати позитивний мікроклімат в колективі на уроках і в позаурочному спілкуванні;
  • формувати в учнів високі моральні якості, доброту, чесність, чемність, почуття колективізму, культуру поведінки;
  • розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей;
  • сформувати навички  здорового способу життя , дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;
  • виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

За   2017- 2018 н. р. з учнями 6- б класу проведено значну виховну роботу.
  В цілому  клас представляє сформований учнівський колектив. Діти всі з достатнім та високим навчальним потенціалом. Учні енергійні, жваві, прагнуть як найшвидше пізнати навколишній світ.
 Стосунки між учнями класу  дружні й доброзичливі, врівноважені. Конфліктні ситуації швидко вирішуються, діти самостійно знаходять порозуміння товаришують між собою.
Учні класу мають достатній рівень свідомої дисципліни. В цілому дисципліна в класі сприятлива для проведення уроків.
В класі є лідери: Чулакова О., Антоненко В., Іотов В. Здійснюється робота з опорою на лідерів, які можуть повести клас, організувати продуктивну роботу, залучити до активного життя в класі всіх учнів.
Пізнавальні особливості учнів класу високі. У дітей гарно розвинена пам'ять, уява, мислення. У класі є творчі особистості з різними нахилами -  Антоненко В., Давидхан М., Клінчев О., Іотов В., Пустоварова А., Сьомош О., Сьомаш Ю., Чулакова О.
Учні класу згуртовані, вони вміють організувати справи із власної ініціативи
(вечори, походи, відвідування музеїв), також діти не байдужі до загальношкільних справ, добродійних акцій, завжди приймають активну участь. Майже у всіх учнів розвинуте почуття відповідальності.
Школярі люблять відвідувати музеї, кінотеатр, з радістю погоджуються на позаміські поїздки, щоб більше дізнатися про історію та географію Батьківщини. Шестикласники охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у приміщенні класу.
Більшість дітей в класі задіяні в гуртковій роботі, школи мистецтв, гуртках при міському палаці культури та  відвідують шкільні гуртки, секції, факультативи.
Учні  активні, люблять і вміють виконувати різні доручення. Упродовж року всіляко підтримувався рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі. Це добре позначилося на виховних аспектах учнів класу. Ми досягли успіхів у вихованні таких якостей, як ініціативність, чесність, акуратність, відповідальність за власні вчинки.
Протягом року учні класу брали участь у конкурсах і змаганнях різного рівня , мали нагороди (конкурс «Колосок» - Давидхан М., Юдіна Є., конкурс «Грінвіч» - Давидхан М., Чулакова О., Фещенко С., конкурс «Бебрас» - Бондаренко О., Груба А., Клінчев О., Подорожко В., Чеботарьов К., Давидхан М., конкурс «Кенгуру» - Клінчев О., Бондаренко О., Груба А., Чулакова О., змагання з шахів – Клінчев О., міський  конкурс східного танця – Антоненко В., весь клас прийняв участь у всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок».)
Моральні якості у дітей класу позитивні
Батьки приймають активну участь в житті класу, школи. Всі діти знаходяться під контролем батьків.

Індивідуальна робота з активом класу:
  1. Активне залучення класу до шкільних і позашкільних заходів.
  2. Активна допомога учнів у педагогічній і громадській роботі класного керівника.
  3. Контроль за поведінкою, зовнішнім виглядом школярів.
  4. Взаємодопомога між однокласниками при хворобі та відсутності учнів на уроках.
Форми роботи з батьками :
1. Батьківські лекторії, збори.
2. Індивідуальні бесіди з батьками, консультації.
3. Відвідування сімей учнів.
4. Дні відкритих дверей (відвідування уроків, позакласних заходів, факультативів).
  1. Родинні свята.
  2. Анкетування, тестування.
  3. Залучення батьків до громадської - корисної роботи класу.
Ставлення батьків до школи і вчителів позитивне.
Самоврядування в класному колективі..
Упродовж року ми підтримували рівень громадської активності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в колективі.

Учнівська ініціатива сприяла проведенню свят – до Дня Збройних сил України, Св. Миколая, 8 Березня.
Шестикласники брали активну участь і у гімназійних святах:
  • свято Першого дзвоника,
  • олімпійський тиждень, першим етапом якого був марафон миру та пам'яті, присвячений 190-річчю міста Бердянська,
  • привітання вчителів з професійним святом,
  • благодійна акція до Дня Захисника України по збору кошика для воїна та передача представникам «Наші Атланти»,
  • акції «Милосердя» дітям школи-інтернату до Дня Святого Миколая,
  • новорічне свято із залученням аніматорів,
  • заходах до Дня Цивільного захисту,
  • вшанування пам'яті почесного громадянина міста Степанянца С.А. та загиблого льотчика Іванова,
  • свято Останнього дзвоника.
  
В класі були проведенні тематичні виховні години
  • до Дня 190-річчя міста Бердянська «Моє рідне місто - Бердянськ»,
  • «Чи можна прожити без конфліктів?»
  • до Дня козацтва «Майбутній Захисник України», на які було запрошено почесних гостей представників АТО, майора Державної прикордонної служби Шинкарьова Владислава Володимировича, офіцера збройних сил України, представника військомату Вілюру Богдана Володимировича та капелана отця Степана.  
  • до Дня толерантності
  • до Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій,
  • «Екологічні проблеми Азовського моря та шляхи та їх шляхи вирішення»в рамках "Тижня екології",
  • «Негативний вплив мобільних телефонів»
  • до Дня Соборності «Україна – наш спільний дім,
  • до Дня героїв Крут «На Аскольдовій могилі поховали їх»,
  • « Діти України про свої права»,
  • до Дня Цивільного захисту,
  • свято "Овації-2018"
Організовано протягом року 2 екскурсії:  до м. Дніпро та оглядово- краєзнавчий похід. Також в цьому навчальному році клас відвідував краєзнавчий музей.
В класі була проведена зустріч з представником місцевого органу поліції.
Учні проводять класні збори, де вирішують питання навчання, дисципліни та поведінки окремих учнів класу. Голови секторів контролюють роботу учнів на різних рівнях, допомагають.
В класі були проведенні батьківські збори на теми:
  1. «Як спілкуватися з підлітками».
  2. «Важкі проблеми підліткового віку».
  3. «Вплив комп’ютера на психіку дитини».
Систематично проводились бесіди з безпеки життєдіяльності та правил дорожнього руху. Перед канікулами учні проходять інструктаж з БЖ з відповідними записами у щоденниках.
Методичні знахідки, що стали пріоритетними у виховній роботі – це проектна діяльність направлена на формування навичок міжособистісної взаємодії, командної роботи,   креативності, критичного мислення, навичок аналізу та рефлексії, комунікативних умінь, самодисципліни і самоорганізації, на підвищення рівня активності в навчально – пізнавальній діяльності учнів класу через вивчення та інтеграцію учнів в класному колективі методом заохочення успіхів особистості в колективних формах діяльності, на підвищення життєвої активність пасивних учнів класу через стимулювання трудової активності та сформованих цінностей до праці.
У своїй роботі використовую також тренінгові вправи, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі, формують в учасників вміння розкривати власні можливості, розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки, розуміти інших.

Отже, підводячи підсумок у роботі, я дійшла висновку:  що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів  утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.



Немає коментарів:

Дописати коментар